Alla inlägg under november 2011

Av Elin - 27 november 2011 21:40

Kom på häromkvällen att jag har pluggat finska i 6 år och jag kan fortfarande inte sätta ihop en enda vettig mening. Var dessa 6 år helt värdelösa eller finns allt denna kunskap någonstans i min hjärna och när det väl kommer till kritan så kommer allt detta att ploppa upp från ingenstans?


En annan roligt sak är att jag denna vecka kommer att flytta till min egna lägenhet men det är ändå med delade känslor som jag flyttar till eget. Detta eftersom att jag kommer att sakna den rumskompis som jag har nu men att få något helt eget är något som har varit på min önskelista ända sen jag var 17. Att snart få en stor punkt av ens önskelista på väg att ske är något som är svårt att förklara men det känns som att det är början på ens riktiga egna liv.


All you need Is love, Love is all You need

Av Elin - 5 november 2011 17:40

Varför kan man aldrig känna det man vill känna? Det är min stora fråga just nu. 


We only said good-bye with words
I died a hundred times
You go back to her
And I go back to black

Ovido - Quiz & Flashcards