Alla inlägg under maj 2012

Av Elin - 28 maj 2012 20:20

Ser framemot sommaren. Dels slippa tänka men även för att jag är duktigt trött på denna matematikkurs.

Kort och koncist innehåll idag.


Peace Out!



Kyss mig, kyss mig!
Samma gamla skiva spelas
Samma gamla skiva spelas, dansar runt jag hör oss sjunga
Wa pa babababa we're in love



Av Elin - 12 maj 2012 21:33

Så här sitter jag en lördag och gör absolut ingenting. Men vet ni vad, det gör mig ingenting att jag sitter här i min ensamhet. För jag har valt att sitta här i min ensamhet. Jag behöver denna tid att få samla ihop mina tanka för att faktiskt sen kunna vara den sociala lilla fjäril jag är, ehehehe ;)


Den senaste tiden har jag ägnat tid åt att tänka på sånt som inte ens förtjänar att grubblas över. Det här gör att jag går runt och känner mig frustrerad över något som jag egentligen inte kan göra något åt eftersom det är inte hos mig som det avgörs. Så tills slut så inser man att detta kan jag inte göra något åt och att det finns andra saker som jag kan tänka på, sådant som jag själv kan påverka.


Så denna hemmakväll har gjort att jag har sparkat iväg dessa destruktiva tankar och lämnat plats för positiva tankar istället! Bara för att jag liksom..


I am done with my graceless heart
So tonight I'm gonna cut it out and then restart
Cause I like to keep my issues drawn
It's always darkest before the dawn

Ovido - Quiz & Flashcards