Direktlänk till inlägg 19 juli 2013

You have always worn your flaws upon your sleeve

Av Elin - 19 juli 2013 19:01

Jag visste att det skulle bli så här och ändå så lät jag det ske. Förstår inte hur jag kunde låta det bli så här igen. Den här gången skall det inte ta lika mycket energi, denna gång skall jag inte stänga av. Visste att det var för bra. Ibland så måst man lära sig av det förflutna och det har jag gjort nu. Det finns ett talesätt att man lär sig för en orsak men jag tycker att någon gång så borde man kanske få klara det helt felfritt. Klara sig från att sprängas av den minerade marken av minnen.  




All of your flaws and all of my flaws
Are laid out one by one
Look at the wonderful mess that we made
We pick ourselves undone

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 5 januari 2014 15:54

Så sitter jag här igen. Känner mig som en helt annan person än den som började förra året. Kanske är det alla val, beslut eller bara tiden som gör att det som kan kännas som en storm i slutändan bara blir en lätt vind som alltid kommer att finnas där...

Av Elin - 3 november 2013 11:23

Ibland så kommer det förflutna ikapp en, det har jag fått lära mig denna vecka. Helt plötsligt så kan man sitta där i en soffa och diskutera något som hände för 2 år sen. Något som får en att hålla hand med en som man inte har pratat med på två år. D...

Av Elin - 19 oktober 2013 18:00

Jag gjorde dig lycklig.   Jag trodde jag hade kommit över allt som hade med dig och göra men att höra att detta var som att slå mig hårt i magen med knytnäven. Var inte den lyckan värd att kämpa för? Hur kan man ge upp en sån härlig lycka? Varfö...

Av Elin - 5 oktober 2013 16:23

Sakta men säkert så kommer de bara bli ett minne. För att det inte skal bli ett moment över hur allt var så har jag sakta börjat gå iväg  och vidare. Jag har stått där och väntat på det där som aldrig dök upp. Vi vet båda två att vi var något men nu ...

Av Elin - 16 september 2013 14:39

jag tittar på det där ärret som jag fick efter att jag använde dina stora badtofflor. Jag kommer ihåg exakt hur konversation lät kring att jag skulle låna dina badtofflor. Mest av allt så kommer jag ihåg hur jag struntade i att tofflorna skavde. Jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards