Alla inlägg under december 2011

Av Elin - 27 december 2011 17:59

Året 2011!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hahaha, rätts så många grejer men det får bli en annat blogg inlägg ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften? Har ett vagt minne av att jag inte hade något nyårslöfte :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Njet.

4. Dog någon som stod dig nära? Inte vad jag vet om nu så här på rak arm...

5. Vilka länder besökte du? Sverige och Bulgarien

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? en het man som är störtförälskad i mig..?

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Är så fruktansvärt dålig på att komma ihåg datum, så antagligen var de inget riktigt speciellt datum som har etsat sig fast i min hjärna.

8. Vad var din största framgång 2011? Att jag lyckades gå ut gymnasiet med mitt psyke i behåll! :D

9. Största misstaget? Att jag inte var mer äventyrlig förrän hösten

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förvånansvärt så har jag inte det...

11. Bästa köpet? Jeansen med hög midja och mina stövlar.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat, mat och återigen mat

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att vågade chnasa och börja lärarutbildningen.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Whatya want from me med Adam Lambert, Vart jag mig i världen vänder Svenska björnstammen och Dancing Queen med Abba

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? i mitten av året var jag nog mer ledsen jämfört med tidigare år men nu idag så är jag nog gladare än vad jag har varit tidigare år..

16. Vad önskar du att du gjort mer? Att jag skulle ha njutit mera av varje händelse som gjorde mig glad

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat och att jag skulle kanske ha varit mindre orolig

18. Hur tillbringade du julen? Med min kära föräldrar + brorsor

19. Blev du kär i år? Japp, i Karlstad!

20. Favoritprogram på TV? Greys Atonomy och True Blood

21. Bästa boken du läste i år? Oj, en svår fråga men det får nog bli " Jag är Wanted"

22. Största musikaliska upptäckten? Matt Beilis

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ohh ja, resa till Bulgarien

25. Något du önskade dig men inte fick? tror inte det...

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jag fikade med en nära kompis och bara njöt av att ha blivit en till jordsnurr

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Säkert, varför sakna de man inte upplevt?

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Avslappnad med en touch av lite äventyr

29. Vad fick dig att må bra? Att jag fick träffa så många nya fina människor!

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Alexander Skarsgård

31. Vem saknade du? Mina närmaste vänneren
32. De bästa nya människorna du träffade? Precis alla som jag har träffat som på ett eller annat sätt berört mitt liv :)

Av Elin - 8 december 2011 21:16

Så här sitter jag, i min nya lägenhet. Känns helt absurt att jag är min eget helt egna boende. Mitt palats, casa, lya. Det är liksom detta som jag kommer att se tillbaka på när jag är 35 år och le lite för mig själv för hur till mig jag var över att få mitt eget boende.  Detta är ju lite av en milstolpe inser jag nu när jag sitter och dricker cola och lyssnar på julmusik i min mysiga lilla kryp-in.


Ovido - Quiz & Flashcards